Planer för framtiden

Tanken med den här bloggen var att kunna kommentera aktuella händelser och skriva ner funderingar jag har, högst personligt. Mitt mål är inte att bli en stor och känd bloggare, inte alls, jag vill bara få en chans att skriva av mig och utveckla mitt eget skrivande.

Förut hade jag en blogg på engelska under den här domänen, men jag kände att det blev för begränsande att bara skriva på engelska. Det är svårt att kommentera svenska nyheter och artiklar på engelska. Så, istället har jag flyttat den engelska bloggen till min .com-domän anjasaurus.com, och där kommer jag fokusera mer på att skriva om WordPress och MMORPG, som är två av mina stora intresseområden som man tjänar på att skriva på engelska i.

Det ska bli spännande att skriva på svenska igen :)

Leave a Reply

