Att kommentera

Jag läste just Ulrika Goods postning om kommentarer och sånt, och det kändes ganska träffande.

Jag läser nästan allt via RSS, och det finns en massa undanflykter jag använder för att inte kommentera. Inte för att jag inte vill, men.. Antingen är det för snabbt på, eller för sent, eller ett ämne jag inte kan, eller så har jag inget meningsfullt att säga.

Ganska dumt, egentligen, kan man väl säga. Just därför tycker jag det var bra skrivet av Ulrika, och jag ska själv försöka bli bättre på att kommentera. Som hon skriver gör det nästan alltid någon glad, och det där med att göra bort sig är ju mindre farligt än man tror. Det är det alltid. :)

2 thoughts on “Att kommentera

  1. Jag har också läst och känt mig lite träffad, jag är nämligen också en sådan som läser allt via RSS och det blir liksom ett moment till då att klicka upp bloggen och kommentera. Jag tänker dock på det, och försöker bli bättre… :)

Leave a Reply

