Prioriteringar

Den här månaden har jag prioriterat bort kläder och böcker och dylikt, allt för att kunna unna mig god mat när jag behöver den. Jag kände att det var dags att prioritera vad kroppen säger mig, och säger den frukstsallad så är det det som gäller. Och det blir så mycket enklare om man har gjort utrymme för det från början :)

Jag ägnar också den här månaden åt mig själv. Vad jag vill ha och behöver, och mindre åt vad jag borde göra. Jag försöker väl hålla uppe fasaden någorlunda, men egentligen har jag en väldigt egoistisk månad. Förhoppningsvis ska det inte drabba någon annan ändå :) Ibland måste man prioritera sig själv, så den här månaden är en Ylva-månad.

2 thoughts on “Prioriteringar

Leave a Reply

