SSWC

Sweden Social Web Camp. Visst låter det lockande? Sveriges alla webnördar samlade på en ö i Blekinge.

Jag vill väldigt gärna åka dit, men så kommer de där tankarna. Men inte ska väl jag, jag känner ju ingen där. Bara läser dem på håll och fascineras, intresseras, inspireras. Att bo i tält och leva uteliv är jag van vid, det ser jag nästan fram emot, men att gå i två tre dagar på en ö där man inte känner någon alls, och där man inte är någon som folk “bör” känna..

Jag vet inte. Det skulle vara så kul också.

3 thoughts on “SSWC

  1. Pingback: Tweets that mention SSWC « Tumtum.se -- Topsy.com

Leave a Reply

