Reseproblem

Imorgon eftermiddag tar jag nattåget söderut för en veckas vila hos mamma och pappa. Lite plugg ska väl göras, men i stora drag blir det mest umgänge och vila :)

Nu, jag försöker skriva en packlista. Hade tänkt att jag för en gångs skull inte skulle släpa med mig största väskan bara för en veckas bortavaro, som egentligen blir mer av en hemmavaro. Det mesta finns ju hemhemma.

Jag har bara ett problem. Hur jag än försöker tänka smart och prioritera är det svårt när det enda hjärnan säger är “Glass”. Enkelt, rakt på, helt meningslöst. Glass.

Leave a Reply

