Lite om Guild Wars 2

Jag har skrivit tre lite längre inlägg på min engelska blogg om Guild Wars 2, ett spel jag verkligen ser fram emot då jag älskade Guild Wars (1) högt.

Jag är däremot inte odelat positiv till det som skrivs om Guild Wars 2 just nu, företaget bakom spelet har satt in en lite större kampanj nu och postar mycket material på sin egen blogg och på fansites. Mycket av det som beskrivs är fascinerande och intressant, men det finns också en del där jag tycker de är påväg åt fel håll.

För den som är intresserad finns inläggen (på engelska) här:

Leave a Reply

