Mitt hår

Jag är så otroligt trött på mitt hår. Halva våren (ungefär) har jag velat fram och tillbaka hur jag vill klippa det, om jag vill ha det kort eller långt osv. Med jämna mellanrum kommer den där tanken att man kanske bara ska klippa av sig alltihop och vara av med det. Inte centimeterlångt, men kanske halvdecimeterlångt i alla fall.

Men sen så vågar jag ändå inte. Jag tycker ju om mitt hår när det är långt, på de bra hårdagarna. Gah. Nu har jag även en vildvuxen lugg som det inte finns någon fason på i hela världen. Jag borde verkligen klippa mig.

Men hur?!

Leave a Reply

