Bokbloggande dag 17 – noveller

Noveller är, till skillnad från dikter, ett område där jag har väldigt väldigt lite koll och inte ens kan nämna någon särskild jag läst som jag tyckt om. Jag har första utgåvan av Noveller för världens barn i bokhyllan och minns att jag faktiskt har läst den, men ingen novell gjorde något större intryck på mig.

Jag har läst lite noveller av Stephen King också, men inte heller de föll mig i smaken. Tråkigt, jag skulle helt klart vilja läsa fler noveller, och bra sådana! Om det är någon som har något tips vad man ska börja leta så är det mer än välkommet :)

One thought on “Bokbloggande dag 17 – noveller

  1. Pingback: 30 dagars bokbloggande

Leave a Reply

