Bokbloggande dag 30 – läser just nu

Sista inlägget i bokbloggningsserien. Det var på tiden, jag har släpat efter lite i all höststress :) Tyvärr blir det ett ganska kort inlägg, för jag läser ingenting för tillfället.

Jag har just avslutat Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann och Misterioso, så nästa bok jag ska ge mig på blir nog bok två i serien om A-gruppen av Arne Dahl. Men hinner säsong tre av True Blood ta slut först så blir det bok tre i Sookie Stackhouse-serien instället :) Det får tiden visa, först måste jag få lite ro och rutiner igen :)

Det har varit ett roligt men ganska repetitivt projekt. Jag ska nog helt klart leta reda på fler såna här listor, det ger en en extra anledning att skriva och tänka. Men, jag ska kolla efter noga så det inte blir så mycket upprepningar då :)

Leave a Reply

