Min dag

Eftersom det blev en mer eller mindre frivillig paus är det nu dags för ett inlägg om min dag :) Det är väl lika bra att jag tar dagen idag, för jag minns inte så mycket annat :P

Klockan ringde 6.30 imorse, jag snoozade vilket händer ungefär en gång i halvåret, vaknade igen 6.38 och steg upp. Något groggy. Slog på datorn, åt frukost, packade väskan och tog mig till bussen för att åka till jobbet. Till saken hör att de där 8 extra minuterna sömn försenade mig så att jag fick ta en tjugo minuter senare buss än vanligt. Var på jobbiet vid 8.05 och lektionen började 8.15. Skynda skynda!

Haft lektion och planerat, vaktat prov och planerat lite mer. Rättat nåt prov, och sen suttit i möte. Mina onsdagar är ganska sköna, börjar med en entimmeslektion och sedan har jag nästan hela dagen fri fram till 14 när jag har en stödtimme. Just ja, jag har haft en eftersläntrare på utvecklingssamtal också.

Klar med mötet vid ca 16.30, gick till arbetsrummet och avslutade smågrejer och sen tog jag bussen hem. Nu sitter jag här hemma och väntar på ork att göra middag :) Sen blir det film- och popcornkväll, alternativt läsarkväll :)

Leave a Reply

