Saker jag inte förstår varför jag gillar

Jag har säkert nämnt det förr, men av någon skum anledning tycker jag det är jättemysigt att se på trädgårdsprogram. Ja, inte bara naturprogram utan program om trädgårdar, som till exempel Engelska trädgårdar på SVT.

Grejen är ju att jag inte alls är särskilt intresserad av en egen. Eller jo, om jag slapp jobba med den då, men det är ju inte samma sak :P Visst kan man ha intressen av rena kunskapstörstsskäl, men det här känns bara ologiskt. Men roligt är det :)

Leave a Reply

