Jag ska också vara med i #blogg100!

Jag kände för att utmana mig själv att skriva lite mer, så nu har jag anmält mig till #blogg100! Ett riktigt kul initiativ för att väcka liv i bloggarna igen som går ut på att man ska skriva minst ett inlägg om dagen i 100 dagar. De flesta startade i onsdags, men jag har varit lite velig så jag kom igång först idag. Fram tills den 6 maj ska jag nu alltså göra mitt bästa för att skriva ett blogginlägg per dag. Hu. Det är länge det. Men kul ska det bli.

Som Fredrik på bisonblog förklarat i reglerna (det är han som är initiativtagare) så ligger inte ribban så högt. “Ett inbäddat youtubeklipp är också ett inlägg”. Så då kan det ju gå :)

2 thoughts on “Jag ska också vara med i #blogg100!

Leave a Reply

