Tadaa! En väska!

Det här är lite stort.. Och ganska roligt.. Jag har avslutat mitt första större virkprojekt! Den virkade väskan som jag började på i februari är nu klar. Såhär blev den!
2013-03-08 17.19.51 2013-03-08 17.21.01

Jag är väldigt nöjd, särskilt med att jag faktiskt gjorde det och avslutade den. Sy in ändar och montera ihop saker är inte riktigt min favorit, helt ärligt.. Den blev väldigt glad och väldigt mysig, och jag gillar blommorna. Den blev rätt stor också, så därför gjorde jag rätt korta handtag. Om jag någon gång ska göra en till, tror jag jag ska välja ett färgtema så den inte blir så spretig, och då ska den också få bli mindre men med längre handtag. Så har man flera olika väskor till olika saker :) Nu ska jag bara välja vilket projekt som ska få bo i den..

3 thoughts on “Tadaa! En väska!

Leave a Reply

