När man är lite trött gör man en biskvi på en kväll

För det är precis vad jag har gjort. Kände mig trött och seg ikväll och hade ingen lust att virka på filten. Surfade runt efter inspiration (och mest som tidsfördriv och hjärnvila) och då hittade jag ett helt underbart monster att virka. Men där sa den rationella delen av mina hjärna stopp, jag har ju ändå en filt på gång och vill börja på kuddar till vardagsrummet så fort garnet kommer. Det kanske blir lite väl många projekt?

Så, istället gjorde jag en biskvi. På en kväll. :) Logiken i det, ni.

2013-03-11 20.31.14

2 thoughts on “När man är lite trött gör man en biskvi på en kväll

Leave a Reply

