Obeslutsamhet

Veligheten är dagens tema. Vet inte riktigt vilket av alla mina pågående och planerade projekt jag vill virka på. Så istället surfar jag. Och får fler idéer, men det försöker jag stoppa undan snabbt.

Just nu håller jag på med kuddöverdrag och en stor filt. (Och ett litet påskägg, men jag är rätt onöjd med det så det kommer ingen vart). Sen vill jag också påbörja ett monster och en dörrkrans. Och gärna något gulligt djur eller så. Tror inte det blir särskilt mycket av någonting idag helt enkelt, jag är alldeles för trött och velig. Surfar garn istället, det blir väl bra.

Leave a Reply

