Hoppsan! (igen)

Insåg igår när jag låg i sängen och skulle sova att jag missade en bloggdag igen. Ingen större skada skedd, det är ju bara att skriva två idag då!

Nackdelen med att ha stora projekt på gång  som jag har nu är att det tar så lång tid innan man kan få börja på nya! Det är lite för jobbigt och splittrande att ha 4, 5, 6 olika projekt på gång, så just nu har jag egentligen tre. Filten, som får lite kärlek varje kväll, och kudden som får sig en rad då och då, och så nåt litet projekt som går snabbare att avsluta. Igår blev jag helt kär i dessa två amigurumis, så jag köpte mönstren och håller på med lejonet :) Får väl se om den är tillräckligt liten för att jag ska känna att den kan avslutas, eller om jag kommer börja på ännu något mer :P

Leave a Reply

