Gosigt, färgglatt och alldeles underbart?

Ja det är ju givetvis garn jag menar :) Ända sen jag var liten (mamma får rätta mig här) så har jag älskat gosiga, fina, söta saker. Fina tyger, gosiga garner, fina sjalar, söta små leksaker. Garn och tyg har varit två sådana saker som jag alltid velat ha, men aldrig haft någon användning för, och det har nästan varit lite ledsamt faktiskt. Jag tycker ju så mycket om dom! Så ni kan ju tänka er hur jag mår nu. Ganska gott :)

Jag skulle utan problem kunna fylla hela lägenheten med underbara garner, och spendera mina dagar med att sortera, känna, drömma och sortera lite till. Nu bor det ju faktiskt en människa till i den här lägenheten, och det är ju skönt att kunna sova, äta och se på tv också, så jag har faktiskt behärskat mig. Men jag ska bygga/köpa mig en garnhylla så att jag med gott samvete kan köpa lite lite för mycket garn och ändå veta att det ligger där och blir inte förstört och är inte ivägen, tills jag har tid och inspiration att få leka med det. Jag har påbörjat en önskelista.. :)

Här är lite av mina inspirationsbilder när det gäller garn

Det kliar i köpfingrarna :)

4 thoughts on “Gosigt, färgglatt och alldeles underbart?

  1. ROFL. Så sant, så sant. :-D Du har alltid varit som försjunken i en fin sjal eller en vacker gardintofs. I timmar. :-) Det positiva är att det är enkelt att göra dig glad. Kramar!

Leave a Reply

