Så var jag hemma igen..

Efter en väldigt trevlig påskhelg hos föräldrarna så är jag nu hemma i Luleå igen :) Idag började jag längta efter att virka på min filt, så det var också vad jag gjorde nästan direkt när jag kom hem (jag packade faktiskt först upp ullen jag fått av mamma att fylla mina verk med). Hann virka klart en färg och halva nästa innan jag blev trött och kluven och omotiverad. Skyller det på reströtthet :) Så nu sitter jag istället och dokumenterar allt jag virkat under helgen och lite före det, jag låg lite efter. Blir väl inga målande gigantiska beskrivningar men bilder, kommentar och lite fakta om varje grej i alla fall. Utifall jag någon gång långt in i framtiden vill göra fler.

Jag håller ju på med ett litet lejon också, men det här med att sy fast kroppsdelar gör att jag skjuter upp att göra klart det. Jag har bara ett ben och montering kvar sen är den ju klar! Men det känns inte alls motiverande ändå. Kanske imorgon, hoppas jag.

Det är i alla fall väldigt skönt att ha påsklov :)

Leave a Reply

