En fundering och en rolig..

Just nu håller jag på med ganska många grejer, bland annat en duk/dekoration i Tilda-garn i flera färger. Jag tyckte den verkade rolig från början, men kanske inte helt perfekt, men nu har jag verkligen tröttnat. Mönstret är trist och konstigt, resultatet blir trist osv osv. Min fundering är helt enkelt, ska jag repa upp eller ska jag bara låta den vara och hoppas jag gillar den mer längre fram..? Svårt..

Dagens roliga var i alla fall när jag fick höra till varför man säger “frogging” om att repa upp på engelska. Tänk dig att du säger “rip it, rip it, rip it” samtidigt som du drar ut garnet.. :D

One thought on “En fundering och en rolig..

Leave a Reply

