Tema: fjärilar

Jag kommer ihåg från när jag var liten att vi hade små söta fjärilar som kylskåpsmagneter. De här magneterna hade också en förmåga att flyga iväg från kylskåpet och hamna i någon lek någonstans.. Jag gillade dem verkligen, helt enkelt :) Så idag har jag gjort egna efter tre olika mönster, två enfärgade och en tvåfärgad.


Riktigt söta! Gillade nog bäst mönstret för citronfjärilen, men de små “picot”-ändarna på den sista var fina också. Kanske får jag köpa lite magneter och lim och göra fler :) Eller så gör jag några att ha på min sommarkrans som jag ska göra någon gång i framtiden..

Jag var till frisören idag också, och när jag ändå var på stan passade jag på att köpa mig en handarbetssax. Jättesöt! Och bra :)
2013-04-05 18.13.11

2 thoughts on “Tema: fjärilar

  1. Vilken gullig sax! Jag minns också fjärilarna. :-) Tyckte också dom var fina. Jättebra ide tycker jag att köpa magneter till dina. Den tvåfärgade var supersöt.

Leave a Reply

