Veckans smarta

Efter mycket funderande och tips från andra så kom jag äntligen på hur jag ska lösa mitt garnproblem. Nämligen det att jag hatar garnomslagen, de är i vägen och går sönder och är allmänt jobbiga, men jag vill ju veta vad det är för färgnummer på garnerna jag har utifall jag vill ha fler. Idag köpte jag plastfickor för visitkort och David hjälpte mig laga min trasiga pärm, hepp! En garnomslagsförvaring! Har klippt av en liten bit av varje garn och lagt in med omslaget så jag har en färg att koppla ihop med numret, och på varje blad finns plats för åtta garner så det går inte åt så många blad ändå. Jag har inte orkat sätta in exakt alla garner än, men de som jag har flest av i alla fall :)

2013-04-09 21.17.41

Nu är det bara förvaring av garner på ett organiserat sätt som återstår..

(Tre fjärdedelar av blogg100 klarat! Wihoo!)

4 thoughts on “Veckans smarta

Leave a Reply

