Leverans nr 2..

Jag beställde lite mer garn under påskrean, och idag kunde jag hämta ut det på Coop. Mycket glad tjej detta! Jag köpte ett nytt bomullsgarn att testa i lite vatten/havsinspirerade färger (Rico Design Essentials Cotton), ett lila merinogarn som är JÄTTETJOCKT (virknål 7 kanske? Katia Big Merino), ett grönt handfärgat lyxgarn (Louisa Harding Grace hand-dyed), ett ljusgrönt virkgarn (DMC Petra 3). Känner att jag har ett grönblått tema just nu.. Sen köpte jag också en ergonomisk virknål i storlek 3, och en ny vanlig i storlek 2,5 (den jag fick av mamma har jag böjt..)

Njuter av att bara titta på det och fantisera om projekt :) Så här är lite bilder på garnerna och den ergonomiska virknålen

2013-04-12 16.51.512013-04-12 16.52.082013-04-12 16.52.052013-04-12 16.52.122013-04-12 18.38.55

4 thoughts on “Leverans nr 2..

  1. Åh, den ergonomiska virknålen hade jag inte sett förut. Gissa om jag blev glad nu, den innebär att även jag kanske skulle kunna virka igen. Tack igen för all inspiration.

Leave a Reply

