Virka lite här och lite där

Den här helgen har jag fått virka en hel del :) Har blivit några rader på regnbågsfilten, några rader på havsväskan, nästan en hel ruta till Helenas filt och någon rad på spetssjalen.  Men virkenergin är inte slut för det! Finns så otroligt många projekt jag vill göra och garner jag vill prova… Tålamod är inte min främsta egenskap, och har aldrig varit. :)

Tur för mig att de närmsta två veckorna innehåller extra mycket ledighet :D

2013-04-28 20.15.52

2 thoughts on “Virka lite här och lite där

  1. Jag känner igen det du skriver. Och tålamodet är inte heller det bästa här heller. Men oj så många projekt man kan ha på gång samtidigt. Tur att man blir klar med, iaf någon sak. ;)

Leave a Reply

