Söndag mitt i veckan!

Första maj är alltid välkommen, i år blev det söndag mitt i veckan :) Det känns verkligen som det ska vara måndag imorgon, och så är det torsdag och snart helg igen! Lyxiga veckor just nu.

Idag har jag hunnit virka massor, en liten duk och ett antal rader på väskan. Och så har jag virkat klart en ruta till Helenas filt och virkat några smågrejer som jag bara repade upp för det blev inte kul. Känner att jag är lite stressad och rastlös den här perioden, men det gav med sig idag när jag fick virka på något som funkade :) Nu är jag istället velig hur stor väskan ska få bli..

2013-05-01 19.43.50 2013-05-01 11.06.082013-05-01 16.09.07 2013-05-01 16.41.23 

Vi tog oss också en lång cykeltur här på eftermiddagen, skulle bara ut lite kort och röra på oss men det blev en lång utflykt med upptäcksfärd :) Nu vet vi att oavsett hur smalt och bro-lovande det ser ut på kartan så finns där ingen bro. Och vattnet är för brett och djupt för annat än att vända och cykla tillbaka. Så kan det gå! Vi fick se roliga hus och skumpiga grusvägar iaf :) Och solen!

Leave a Reply

