Hundra dagars bloggande är över

Nu har jag bloggat mina hundra dagar i #blogg100-utmaningen :) Vissa dagar missade jag, men allra oftast tog jag igen det med två inlägg dagen efter så summa summarum är jag rätt nöjd! Jag tänker på intet sätt sluta blogga, men däremot kanske det inte blir lika frekvent och inte lika mycket strunt. Istället ska jag skriva när jag faktiskt känner för att skriva och inte annars.

Det var en bra utmaning för att komma igång med skrivandet igen och komma igång med virkningsbloggandet. Det kommer jag helt klart fortsätta med, det ger mig mycket att få skriva om mina garnäventyr. Sen blir det nog en del personligt också, jag är dålig på objektivt och seriöst när jag inte måste :)

Nu väntar jag på min bokleverans, sen blir det rapport på dem!

Leave a Reply

