Mellanperiod

Just nu är jag i någon sorts mellanperiod i virkandet, eller livet kanske mer. Det är sista rycket på jobbet innan sommarlovet, nationella proven närmar sig. Jag är nästan förkyld, har lite småont i hals och huvud. Är allmänt trött och stressad.. Men jag vet att det finns ett slut och det är snart :)

Jag virkar lite här och där, gör någon puttinuttig spetsduk och virkar på regnbågsfilten. Mycket annat står still i väntan på ork. Men under den här veckan eller nästa borde 2 garnleveranser, 1 bokleverans och 1 virknålsleverans dyka upp, det är alltid uppiggande :) Går lite i dvala fram tills dess.

Regnbågsfilten närmar sig färdigställande förövrigt, inte många rader kvar innan jag tror jag anser den färdig. Eventuellt ska jag kanta den, vi får se. Det kommer bli häftigt, min första filt!

4 thoughts on “Mellanperiod

Leave a Reply

