En spetsduk, någon?

Förra helgen (och den här veckan) fick jag något ryck och kände att spetsdukar, det är exakt vad jag vill göra just nu. Småpill och spets är ganska kul faktiskt, det blir mycket variation istället för bara samma samma som när man gör en filt. Resultatet blev två små vita dukar som jag är riktigt nöjd med :)

2013-05-18 08.56.00-2 2013-05-18 08.56.00-3

Däremot börjar vår lägenhet bli lite överfylld av spetsdukar, så är det någon som känner att den skulle vilja ha en spetsduk hemma hos sig så är det bara att säga till. Då kommer den på posten :) (Dessa dukar är ca 2 dm i diameter, inte mer :) )

2 thoughts on “En spetsduk, någon?

  1. Hej!
    De är jättefina!! Jag skulle gärna ta dem :-), men det känns ju lite framfusigt så här när jag inte känner dig. Men jag kan betala lite för dem. Och egentligen skulle jag behöva så där fyra-fem… Du har inte fler du vill bli av med :-)?
    Mvh Annika Willén
    (Det är helt ok att säga nej – förstår om du inte vill skjutsa iväg dem till någon du inte känner.)

    • Tack! Åh det hade varit superkul om någon ville köpa dem! Maila mig på stylva(at)gmail.com så kan jag visa vilka fler jag har och så kan vi diskutera pris och sånt :)

Leave a Reply

