Det närmar sig slutet

Slutet på terminen närmar sig, så helgen har främst ägnats åt detta:

2013-05-26 13.41.12

Inte superroligt direkt, men nödvändigt. En helg om året lägger jag på jobb, det är absolut acceptabelt :) Allt är färdigrättat, nu ska jag bara göra slutbedömningar och lämna ut kompletteringar..

Om vi ska prata om lite roligare saker så har vädret varit toppen i helgen. Jag blir glad av solen och värmen även när jag sitter inne. De flesta träd har slagit ut och björkarna har nästan slagit ut helt. Det börjar komma någon maskros och krokusarna är nog redan överblommade. (Man hinner knappt blinka innan de blommat över.) Sommaren är i antågande, precis som sommarlovet och det ska bli så skönt :)

Mellan rättningarna och idag när jag blev klar har jag virkat. Jag började på min vita poncho i onsdags när jag fick garnet, sedan har jag också virkat ett par rutor på min “lapptäckesfilt” och börjat på handledsvärmare med mammas garn :)

2013-05-26 13.39.38 2013-05-26 13.46.232013-05-26 13.38.41

2 thoughts on “Det närmar sig slutet

Leave a Reply

