Lite smått och gott

Sista riktiga veckan på jobbet är nu slut. Nästa vecka är det skolavslutning för åk 1 och 2, och sen student för våra treor. Sen jobbar vi veckan efter, då ska det städas och sorteras och avslutas.

Det ska bli riktigt kul med avslutningar, men jag kommer verkligen sakna att prata med mina elever :) Väldigt kloka och roliga ungdomar! Men hösten kommer tids nog, innan dess ska jag lata mig så mycket jag kan och njuta av sommaren.

Eftersom jag är en ganska rastlös person har det blivit två nya projekt på sistone… Ett som jag började igår och redan avslutat och ett lite större med det mysiga bomullsgarnet jag köpte :) I give you…. Minitårta!

2013-05-31 17.35.41

Ooooch… stjärnfilt! (lite för många uddar för en stjärna kanske, men äsch)

2013-05-31 17.41.31

3 thoughts on “Lite smått och gott

Leave a Reply

